Let´s repeat my mistakes.

Eftersom det inte finns något fyllemobillås så har jag efter inatt fixat mitt egna mobillås- tagit bort nummer som jag inte vill fyllesmsa eller ringa till. Min självrespekt på fyllan är lika med noll, vilket jag får äta upp så jävla mycket dagen efter. En av mina största svagheter är att även om jag vet att det kommer tillbaka till mig, att jag inte borde höra av mig överhuvudtaget, så gör jag det ändå. Alltså- min disciplin är inte ens befintlig i såna lägen. Om någon skulle sett min utkorg full av fyllesms inatt skulle jag gått under jorden, så mitt beteende är inte riktigt helt okej. Därför raderar jag nummer, för min egen skull och för andras.

Så, nu har jag förhoppningsvis tjatat om dethär för sista gången..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0