Looking for the great escape.

Jag trodde att jag skulle klättra på väggarna efter att jag blivit arbetslös den 13 augusti, men har bara tyckt det varit jävligt skönt än så länge! För sedan den dagen jag slutade jobba har min almanacka varit full med något varje dag, även om saker har varit jävligt spontana så har det hänt saker. Så när det är som det har varit de senaste två veckorna så är det rätt gött att vara arbetsfri (låter lite bättre än arbetslös, right?). Idag är den första dagen som inte varit inplanerat med något, och det är rätt gött det med. Även fast det känns som man får passa på att hitta på saker nu medan folk är hemma i Skara och inte ute i andra delar av landet/världen.

Bad day, looking for a way,
home, looking for the great escape.

Gets in his car and drives away
far from all the things that we are.
Puts on a smile and breathes it in
and breathes it out, he says,
bye bye bye to all of the noise.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0