Mina kreativa dagar kan man räkna på en hand..

Idag tänkte jag vara lite kreativ (åtminstone så kreativ som jag kan vara) och fixa ihop en hel ram med foton. Jag beställde hem 60 foton från Extrafilm.se förra veckan, och de kom idag. Så fram med ramen, saxen och tejpen så kör vi! Eller ja, så kör jag. Och alla som vet hur fruktansvärt opysslig jag är, även om det bara handlar om en sånhär sak, vet att det här kommer ta ett x antal timmar för att få det någorlunda bra. Men jag har ingen stress, bara jag är klar tills det är dags för Måndax ikväll så är jag nöjd!

Nä, nu börjar det spöregna och åska, hörs sen!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0