Ordbajseri.

Jag är i stort behov av att låna en bil ut till Lossi ikväll, since mamma har våran bil och cykla känns inte så angeläget då det blåser halv storm ute. Ringer min bror:
Jag: ah, har ni bestämt hur ni gör ikväll eller? Kan jag ha bilen?
Johan: du kan få låna bilen- på ett villkor.
Jag: ja, såklart... Vadå?
Johan: att du hjälper mig att diska innan. Det har blivit så jävla mycket det senaste.
Jag: mm, kommer sen.

Japp, i såna lägen är det bara att spela med, för där har jag inget att säga till om. Vad gör man inte för en kväll med Lossan, haha. Innan jag drar ska jag sy om min kavaj och bli av med den här jävla huvudvärken jag vaknat med de senaste dagarna. Det är som att jag undermedvetet vet om att början på dagen kommer med dåliga nyheter, för det har det ju gjort det senaste.


Nyår 2006.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0