Stand up, little girl, a broken heart can't be that bad.

Fan vad väl jag känner mig själv alltså. Alltid när jag mår bra utan någon speciell anledning mår jag som värst senare den kvällen eller dagen efter. Och nej, det blev inget undantag igårkväll. Men, för att se det positiva så har jag blivit lite mer pepp nu idag igen. Den enkla anledningen är att jag ska få träffa alla mina Falköpingsälsklingar ikväll, och festa i Fkp för första gången på två månader. Marathonrock är det som gäller, förfest hos allas vår Lisa.

Hold on, little girl
show me what he's done to you
stand up, little girl
a broken heart can't be that bad
when it's through, it's through
fate will twist the both of you
so come on baby, come on over
let me be the one to show you.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0