Systemkamera- check.

Blev ganska spårad natt när vi skulle försöka sova fyra personer i Julias (visserligen stora) säng inatt.
Julia spårar och bits, Åsasara är den som blir biten medan jag och Emma får ett antal skrattanfall.
Julia vid tretiden: jag är inte alls trött, jag vill inte sova. Jag har spring i benen.
Åsasara, jag, Emma: godnatt nu.
Två minuter senare sover hon som ett barn, först av alla, haha.
Själv har jag väl inte sovit mer än 3-4 timmar inatt, men är ändå oerhört pigg och glad. Kan bero på att jag köpt en systemkamera idag (Nikon d3000 eller nåt), vilket är massa lycka! Åh! Över 6000 spänn fattigare, men det är det värt.

Ikväll är det utgång, lösgång och bortgång som gäller. Sen vart vi hamnar är en annan, oväsentlig, femma.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0