Take me back to the start.

Har haft två riktigt bra dagar utan jobb. Fredagen-lördagen spenderades i Karlsborg med världens bästa mormor och morfar. Fikade, grillade, gick på stan, var vid kanalen, spelade spel och hade det allmänt mysigt bara. Igårkväll när jag kommit hem var det en överraskningskväll för Simone innan hon rycker in i lumpen imorron. Hade bestämt med Simone att vi skulle ses bara vi två, men när hon kom till stan var det jag, Julia, Emma, Sofia, Sara och Malin som stod och väntade på henne utanför Stadt. Kvällen spenderades sen med käk på Rocco (since Stadt och Enjoy inte öppnar förrän vid sex), mysig sommarkonsert på Planteringen och sen en myskväll hemma hos Emma med halva Skara där, lite spontant sådär.

Jag tror att jag kommande vecka kommer få tillbaka lite av det liv jag vill ha. Visst jobbar jag mycket, men luckorna är ganska bra fyllda ändå:
Idag: jobb 15.30- 22.30.
Imorron: jobb 7.45- 15.45, sen är det fest som fan på Måndaxklubben!
Tisdag: jobb 15.30- 8-00.
Onsdag: Träffa min saknade Lossan, sen utomhusbio med brudarna på kvällen.
Torsdag: jobb 7.45- 15.45, sen myskväll med Julia.
Fredag: Götet.
Lördag: jobb 7.45-15.45 (om jag inte kan byta bort det passet och spendera lördagen i Götet också).
Söndag: jobb 15.30- 8.00.


















Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0