All your love is waisted.

Åh, jag börjar hoppas igen. Och det är fan inte bra, för om inte det här funkar så vettefan vad jag tar mig till.
"Det finns å andra sidan ett hem för handikappade barn i Kapstadenområdet som kunde vara ett alternativ att jobba på efter barnhemmet. De har stängt 5 oktober till 11 december så det kunde passa bra tidsmässigt. Du måste vara där minst 4 veckor. Jag kollar med vår samarbetspartner och återkommer med besked."
Ultimata grejen om det skulle fungera nu. Fan, kan ni inte hoppas lite åt mig? Jag tror inte någon kan förstå hur mycket jag vill det här. Hur mycket jag har velat det här sedan så länge jag kan minnas.

Det konstiga är att när ett problem ser ut att kanske (kanske kanske kanske) lösa sig, så gör sig nästa problem påmint igen. Och fan vad jag inte orkar med de känslorna, inte nu, inte igen. Bah.

Dagens plus: att jag fått träffa Kajsa, köpt en svart kavaj och ska ner och bada med Emma (+ möjligen Julia och Karin) ikväll. För tillfället klarar jag inte av att vara själv och låta tankarna explodera. Det skjuter jag upp till en annan dag..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0