As if a good thing ever could make up for all the pain.

Anmälningsblanketten till Sydafrika- check. Förstår inte varför den var på engelska och varför jag skulle svara på engelska, men vafan, det gick väl det med. Så om den andra planen går igenom drar jag den 30 september, en månad tidigare än planerat. Just för att jag ska kunna vara där lika länge. Well, nästan i alla fall. Jag var nere i en svacka när jag trodde att jag skulle sätta mitt liv på paus för att jag inte kunde åka till Sydafrika förrän i januari, men det verkar lösa sig ändå nu. Hoppas jag. Och jag vet att jag tjötar mycket om det här, men det är det mitt liv baseras på just nu så..

Ikväll drar jag, Simone och Emma hem till Julia för en myskväll med mat, vin (öl för min och Simones del skulle jag gissa på) och mys. Imorron drar jag och mamma först till Skövde och letar systemkamera till mig, sen ska jag och Simone på Axvalla Marknad, haha. Var tre veckor sen jag såg Simone, så det kan behövas.

Är inget större fan av Robyns musik direkt, men hennes texter är åh-så-bra:
It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0