What a feeling.

Det var längesen jag hade en sånhär bra magkänsla av någonting jag inte kan sätta fingret på riktigt, men det gör inte ett skit för tillfället. Jag vill behålla den här känslan längre än vad jag brukar behålla må-bra-känslor, men vi får väl se hur det går, haha. Och det är konstigt att man mår bra när man minst anar att man ska såhär må bra, när man har en hel del att tänka på. När hjärtat säger till får hjärnan säga vad den vill. Lite så.
 
Gårdagen var i alla fall väldigt mysig och rolig, och nu ska jag snart fram till stan för att fika med Kajsa, sen dra runt och kolla lite efter second hand fynd.

Dagens outfit:

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0