Kräftskiva, bad och resplanering.

Efter badandet idag, som förövrigt var väldigt mysigt, drog jag och Emma med hem till Åsasara. Lite planerande skulle det blir inför Barcelona/Thailand i september. Och ni vet troligen inte så mycket om det eftersom jag inte sagt nåt om det. Det är inte säkert att det blir av för min del eftersom pengar saknas ganska rejält inför Afrikaresan och sådär. Men om det fixar sig med pengar är jag inte sen på att dra med dom i början av september i någon månad. Jag hoppas verkligen jag vinner på Lotto eller nåt, för jag behöver komma iväg. Skara kommer nog snart att kväva mig har jag en känsla av. Så om ni vet något bra boende någonstans, varsomhelst nästan i världen, säg till!

Bilder sen igårkväll och idag:






















Känner att den här kvällen inte kommer bli någon höjdare. Jag saknar Julia, trots att jag såg henne för några timmar sen, bah.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0