Värt varenda liten tår.

Fan vad opepp jag blev på allt nu. Tusen saker att fixa = tusen saker att betala av de pengarna jag inte har. Tackar att jag har världens bästa föräldrar som gör det möjligt, rent ekonomiskt, för mig att dra till Sydafrika om två månader (peppar-peppar-ta-i-trä vad jag hoppas inget händer som gör att jag inte kan dra. Inte för jag vet vad det skulle vara men.. För jaaa, jag har bokat nu, och jag är överlycklig över det!).
Men innan dess måste ett nytt pass fixas, flyg bokas, ta alla jävla vaccinationer (om jag ens hinner ta alla på två månader), reseförsäkring kollad och bokad, hämta ut och betala nya recept, köpa adapter, köpa systemkamera (ja, det är nödvändigt eftersom jag vill ha snygga bilder där nerifrån)... You name it, jag betalar, inte så heja. Sen så märkte jag att senaste dagen för mig att ta Twinrix på är imorron, och då missar jag Åsasaras kalas. Well, i alla fall början av det.
Visst- jag gillar att ta ansvar för saker och ting, men inte när allt kommer samtidigt, allt måste fixas inom viss tid (helst nu med detsamma). Och inte när allt kostar så sjukligt mycket pengar och gör att jag missar mina planer.

Meeen, trots allt det här, så är det värt det. Varenda litet öre och varenda jävla sekund av tråkigheter att fixa innan!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0