Arbetslös, javisst.

Ikväll/inatt gör jag mitt sista schemalagda arbetspass. Sen är ju frågan vafaaan jag ska göra sen? Alltså, fram till den 28:onde oktober, det är ju ändå över 2 månader av arbetslöshet. Jag kommer klättra på väggarna, mest för att alla människor drar härifrån. Igen- vafan ska jag göra i två månader? Jag får helt enkelt skaffa mig en egen bil och åka runt och våldgästa alla.



Meen, jag är fruktansvärt tacksam för att jag inte börjar skolan om en vecka. Då är jag hellre arbetslös i någon månad. Ingen mer skolångest, heja. I alla fall inte än på ett par år. Sisådär tre år om det blir som jag vill. Börja plugga vid 22 års ålder känns jävligt lagom, och kriminologi vid Stockholms universitet känns som en ultimat utbildning. Någon som vet vad intagningspoängen är? Nä, inte jag heller..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0