Mina olika miner i bilder.

Jag har senaste timmen, sen jag kom hem från Åsasara, suttit och lekt med min webcamera som jag har i min dator. Senaste gången jag använde den var väl sisådär för två år sedan, när datorn var ny, min lägenhet var ny och mitt hår svart:
 

Så, eftersom jag inte har någonting bättre för mig en måndagsnatt så tänkte jag visa några olika miner som jag ofta har. Eller kanske inte alls ofta har i verkligheten, men på kort? Wellwell, vi kör på´t:

Kanske den mest typiska Matilda-bilden? Right, huh?


Jag-får-inte-som-jag-vill-min.


Pappa säger att jag ska le mer på kort. Sen säger han också att jag har ett ansträngt leende då jag gör det. Vafan liksom. Så, bildbeviset på varför jag inte ler med tänderna på kort.


Det här är vad jag kallar att le ansträngt..


När pappa säger såna provocerande saker ger jag honom "den onda blicken", som han själv kallar den. Skulle försöka illustrera den, gick inte speciellt bra alls..


Så jag ser ut när jag dyker/är under vattnet.


Så ser jag ut när jag inte fattar något. Alternativt sett ett spöke. Tro det eller ej, men det första alternativet sker lite oftare än det andra..


Men vem försöker jag lura- mest av allt ser jag nog ut såhär..


Puss och tack för mig.

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

This is why I love you! Haha, du är top notch!

2009-08-25 @ 18:59:45
URL: http://wahlstromsbloggen.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0