Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen.

Jag måste sova mer än 8 timmar per natt om jag ska fungera som en människa. Helst 9-10, men det kan jag ju glömma att få om jag jobbar dag och ska gå upp vid sju. Inatt, efter utomhusbion (som förövrigt var helt fullproppat med folk så vi fick knöka oss ner längst bak på en liten gräsplätt), sov jag knappt 6 timmar. Så idag somnade jag på jobbet. Haha, nej, det är inte lika farligt som det låter, och inte speciellt konstigt heller. Vi hade varit ute och gått 8 kilometer och satt i soffan för att kolla på Madicken för fjärden gången den här veckan, vem skulle inte somnat då man redan lärt sig alla repliker utantill? Precis, de flesta!
Denna kvällen kommer spenderas först på vår altan med grillning, sen häng och mys med Julia.

Om ni vill veta så saknar den här pysen:
 
(Vet inte om det är mamma eller pappa jag ska tacka för att jag blev såhär snygg och normal, men åh- tack! Haha, tss.)

Och, så att ni inte behöver oroa er menar jag, om jag inte bloggar imorron så är det för att jag stuckit till Götet för att bränna lite pengar (mammas pengar?), och för att senare på kvällen kanske dra en öl med snyggingen ovan som kommer hem.

"Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen."


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0