Det är svårt att leva i en tid där det är lättare att spränga en atombomb än en fördom.

Sitter och lyssnar på Alex Schulmans sommarprat på p3:s webbradio, och det är så vackert, så jävla bra är han! Lyssna på den!

Dagens planer blir till att hämta upp Lossan på Coop när hon slutar, för att sedan dra ut någonstans och kvällsbada. Vid halv tio ska jag möta upp brudarna på Munken för att sedan gå till Djäknescenen där Mamma Mia visas på storbildsskärm. Det är ju för en gångs skull fint väder idag, så det blir nog bra.
För övrigt så gick det skitbra att jobba igår trots bakis och trötthet, och min brukare jag har nu är så mysig!

Dagens outfit:


1. Första bilden då jag faktiskt själv ser att jag har fått ganska långt hår. Har nog bara haft såhär långt hår en gång tidigare, i sjuan.
2. Dags att köpa en ny kamera? Någon som vet en bra digitalkamera- säg till! Som går att förstå sig på och kostar max 6000. Tack.

"Det är svårt att leva i en tid där det är lättare att spränga en atombomb än en fördom."

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

1. Hans sommarprat var grymt, jag ryste om och om och om igen när jag lyssnade på't!

2. Du är så jeffla schnygger, kvenna! Vad har jag gjort för att få en så snygg bästis?! Jag måste varit Dalai Lama i mitt förra liv!

3. Ska vi ses nästa vecka? Jag, Josef & Samme ska på bio på söndag, du kanske kan hänga på? :)

PUSSOOOO <3

2009-08-05 @ 16:58:06
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: P

Jaså nu är avrivna jeans mode igen? Ja, en annan hänger då inte med....

:)

2009-08-09 @ 12:28:57

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0