But nothin’s greater than the rush that comes with your embrace.

Vi tog en spontansväng till Lager 157 igår, och jag kom hem med en vit klänning, en ljusröd klänning, en mörkblå kjol och lite basplagg. Köpte inga höstkläder då det inte lär behövas i Sydafrika direkt (åh, vilken lycka det är att säga det). Ska visa den vita klänningen för att jag gillade den så mycket:
  

Så nu behöver jag bara fixa en bh som man kan klistra vid sidan (eftersom free-bra:n suger), så kan jag använda den. Eller så gör jag som mamma sa: "äsch, du behöver väl inte ha någon bh i Sydafrika, där går väl alla nakna med hängande bröst ner till magen." Haha, juste..

Igårkväll drog vi till Lisch och kikade på band som spelade, bland annat Melody Club. Har inte hört dom på år och dar, men de överraskade positivt, verkligen!
 

Idag har jag mensvärk och är helt överlycklig för detta, haha. Kan nog vara första gången. Så lycklig att jag drog med Carl ut och sprang i Petersburg förut, då förstår ni som känner mig hur speciellt det var, haha. Jaja, onödig information för många- inte för mig.

But nothin's greater than the rush that comes with your embrace.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0