We did rock that party!

Kvällen igår blev ganska så jävla rolig! Spontana utgångar är fan bäst, det är så. Sarah hämtade upp mig vid lite över åtta, sen drog vi till Palmer och hängde där med människorna tills elva, då mamma hämtade oss och körde till Lisch. Efter diverse stopp var vi inne på Måndax, och jag vet egentligen inte vad det var som var så jävla bra. Men du vet, när man träffar alla folk man vill träffa (nåja, de flesta i alla fall), de spelar sån jävla skön musik som man kan dansa (läs: skrika) till, man skrattar och mår allmänt bra. Igår körde och kände jag verkligen att idiotkillar kan dra sig och jag är jävligt lycklig utan dom (okej, en parantes till: snarare den än dom kanske med)! Det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig.


Obligatoriska toalettkorten.


All in på dansgolvet.


Och en jävligt spårad bilresa hem på grund av fler passagerare än planerat. (Vems är dom nakna benen? Haha.)

Och vet ni vaaad? Jag är inte ens bakis idag. Förstår ni innebörden i det? Det är fan ett mirakel, jag räknar med att tidningen kommer snart!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0