He comes around like a wild fire.

En grym juldagskväll hade jag! Både på min egen förfest med roligt (och väääldigt blandat) folk, och på Stadt. Skulle säga att den var över förväntningarna, om det inte hade varit så att mina förväntningar var så sjukt höga också. Men fick träffa alla jag ville träffa, plus en hel del fler. Vart man än gick var det folk man kände, och fan vad roligt det var. Perfekt full var jag också, ändå blev jag oförtjänt bakis igår. Ologiskt det där.. Kan bero på att jag halsade vodka, men vafan. Jaja, jag klarade ju mig ur den med, även om hälften av släkten fick höra mina kräkljud från toan. Haha, varsågoda för den informationen, det var så lite så.
Hade inte tänkt berätta så mycket mer om den kvällen, för ord kan inte beskriva något i alla fall. Grym var den i alla fall, tills den sista timman. Men så är det ju ofta, och beror enbart på min egen dumhet. Men jag vet i alla fall vart jag (vi) står, och det är jävligt skönt att kunna utgå ifrån.

Har landat lite mer i att vara hemma i Skara igen, saknaden efter allt i Sydafrika är kvar, men den är mer hanterbar än förut. Har haft mycket att göra de senaste dagarna, ändå sedan jag kom hem faktiskt, vilket kan ha ganska mycket att göra med det. Väldigt jobbigt att Julia åker hem till Norge imorron igen redan, men ja, vi klarar två månader till, vännen!

Annars vill jag bara att ni lyssnar på den här låten:


She comes around like a wild fire,
and like a moth drawn to a flame
I’m on my way to being burned up-
once again.

And I’ve been through this before, 
a hundred times or more
But she keeps me coming back
what am I waiting for?

Spread the word, baby
Postat av: julia

juldagen var GRYM! Jag kommer sakna dig gullet, men som sagt, detta fixar vi! Dessutom är dte bara 2 månader, tiden kommer gå fort. Love you, hun!

2009-12-29 @ 18:45:36
URL: http://juliaye.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0