Var inte rädd för motstånd: det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger.

Skulle ha åkt till Götet med brudarna idag, shoppa, mysa och säga hejdå till Julia som åkte tillbaka till Norge idag. Men eftersom jag har 500 spänn att leva på hela januari så kände jag att det inte skulle funka- betala bensin, parkering, mat och troligen alldeles för mycket shopping. Så jag och mamma drog till Lidköping istället, där det var mammas och inte mitt kort som användes, haha. Blev ganska mycket: ett par jeans, jeansleggins, glansiga leggins, en väst, ett par skor, en stickad tröja och en nyårsklänning.

Äh, annars har jag inte att säga, ingen vidare grym kväll.

Var inte rädd för motstånd: det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger.


Inga killar saknar jag mer än dom här, åh. Världens finaste!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0