99 dagar kvar- woho!

Har fan slitit mitt hår för att fixa bloggen lite snyggare, men så mycket nöjdare blev jag inte. Att det ska vara så jävla svårt att byta lite färger och lägga till bakgrundsbilder, haha. Lite ändring blev det i alla fall, kan behövas.

Nu tvättar jag, om en tjugo minuter kommer mamma och vi ska mysa på stan, och efter det åker jag ut till Elin och Evelina i bushen. Det blir nog en sjukt bra kväll, och jag älskar att ha sovmorgon till elva imorron!

För övrigt, dagens extas är lätt att vår bok är uppe på www.vulkan.se. Gå in där, sök på tonårstankar, och vips- där ligger den. Köp den vettja, det är den värd ;) Åh, så jävla skönt att äntligen vara klar med den och med hela projektskiten, sjukt mycket ångest som ligger där.

Och så ni vet, idag är det 99 dagar kvar tills studenten. Jag längtar och planerar, det är i stort sett det enda jag tänker på numera. Det är som att planera sitt bröllop eller nåt- vilka man ska bjuda, hur håret ska se ut, klänning, vad man ska servera för mat osv. Haha, woho!

Framsidan på boken.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0