And you need to stop breaking my heart.

Jag har funderat lite på om jag skulle blogga om gårdagskvällen/natten, men kom på att det skulle se likadant ut som alla mina inlägg om festkvällar ser ut på Olins. Men fan, vi kör lite ändå, mest för att jag tycker om att skriva av mig..
Började hemma hos mig med Åsasara, Emma M, Emma P och Julia. Sebastian och Tobias kom lagom tills vi skulle dra vid elva. Gick till bowlingen nån halvtimme innan vi drog in på Olins, så runt kvart i tolv var vi väl där. Sjukt roligt, dansade röven av mig och hade det allmänt bra. Men som vanligt blir det annorlunda när man kommer ut därifrån. Det är som när man tänder alla lampor, då man ser alla fel och problem. Precis så är det. Men vafan, jag kommer över det här med. Något som skiljer sig från andra utekvällar var i alla fall att jag inte skickade nåt fyllesms, heja mig..

(And you need to stop breaking my heart.)






Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0