Bakom mina glasögon, kan jag va mig själv.

Jag har fått glasögon, och jag älskar det faktiskt. Känns som att jag har fått för stark styrka på dom bara, men det är kanske en vanesak?! Anyhow, vi kör lite kort på det va..

Svarta...
  

...och röda
  


Har också hunnit med att hämta ut biljetterna till "Män som hatar kvinnor" den 1 mars med Elin.
Nu är det mer plugg, som hela denhär veckan handlar om. Fyfan vad jag känner mig klar med skolan nu, men det är bara 3½ månad kvar, det klarar jag. Det klarar vi!

Spread the word, baby
Postat av: ELIN!

fifääään vad jag är lyckligt lottad som har en så snygg kompis som duhuuu (synd att jag ser ful ut när jag går bredvid då, men det bjussar jag på!)! och yey för män som hatar kvinnor, yey för snart bara 100 dagar kvar :D



kan vi klara det? klart vi kan!

2009-02-18 @ 21:22:47
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0