Could it be forever.

Jag säger ofta att jag hatar saker och människor, även såna jag inte känner, vilket jag bara säger i farten mest. Men ärligt talat, det finns en människa jag inte klarar av, och då har jag ändå försökt. Men en människa av alla jag känner/träffat är väl inte så farligt, egentligen? Så jag tänker nog fan fortsätta ogilla (jävligt mycket), haha. Och nej, jag vet inte varför jag skrev det här. Förmodligen för att den personen verkligen stör mig, haha.

Anyhow, har kommit på att när man räknar ut sitt betyg så är MVG i en 50-poängskurs lika mycket värt som G i en 100-poängskurs, vilket är helt jävla ologiskt. Kanske för att jag har merdelen MVG i 50-poängskurser, men ändå. Det är väl fan inte så bra och rättvist? Har i alla fall bokat in en tid hos syon på fredag klockan ett, ska prata lite om vad som behövs för att komma in på de högskoleprogram jag vill och liknande. Betyg är fan åt helvete, det borde finnas ett bättre sätt att visa vad man kan på. Betyg visar inte hur smart man är, det visar hur mycket man kan plugga in för ett prov. Japp, så känner jag, alltså är jag emot att föra in betyg i femman/sexan redan. Helt sjukt.

Heja vad roligt det här inlägget blev, jag skyller på att jag tror jag håller på att bli sjuk. Ännu mera heja..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0