Götet och fest.

Rätt galen dag med Simone i Götet. Började bra med att vi fick hoppa på tåget i farten, öppna dörren och hoppa på medan tåget rullade iväg allt snabbare från station, tills tåget bromsade in, tutade och stannade för att vi hade hoppat på, hahaha! Man kände sig jävligt älskad av alla som satt och glodde på tåget, och vi trodde verkligen vi skulle bli avslängda. En del kanske skulle gett upp när tåget rullade från station, men inte vi inte, haha. Till Götet kom vi i alla fall runt tio, och jag var beredd att shoppa upp hela min ekonomi, men "tyvärr" så blev det inte riktigt så.. Men så är det väl alltid- när man vill ha kläder hittar man inga, när man inte har pengar att köpa kläder hittar man alltid. Sen blev det väl lite mer incidenter som vi kanske inte ska nämna här- haha! Bra dag!

Ska ut ikväll och fira Frida och Ems, men är så sjukt jävla trött att jag inte vet hur långt jag kommer. Känner att jag kommer få huvudvärk och snefylla, men vi får väl se, haha.

Bra så, rock on!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0