Ipren are my best friend.

Nu har jag skickat in ansökningsformulär om volontärstipendier, så det kommer väl hem någon gång nästa vecka. Migränen är nästintill borta med, jag hittade min räddning- en Ipren i en bortglömd väska i garderoben. Vissa säger att diamonds are a girls best friend, jag säger att ipren är en tjejs bästa vän. I alla fall min. Har skrivit klart argumentationen jag ska ha imorron på svenskan. Efter många om och men valde jag homosexuellas rätt att adoptera, och det tog inte speciellt lång tid att skriva. Vilket kanske inte är så konstigt när det är något man själv känner så starkt för.

Veckans planer:
Imorron: först skola, sen tvätta, sen kommer mamma till Falköping och vi ska till kvällsöppet på stan. Blir troligen käk på Mingus med, mys.
Fredag: lär stanna och ha myskväll i Falköping.
Lördag: åker till Götet och shoppar jävel med Simone. På kvällen firar vi Frida och Emelie i Falköping, partey!
Söndag: bio med Elin- Män som hatar kvinnor. Äntligen!

Åh, det är verkligen på helgerna jag lever!

My ribs have parted ways. They said "We're not going to protect this heart you have."

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0