Kan inte minnas vem jag var igår.

Lyckad helg är förbi. Götet med familjen var mysigt, fick köpt mig fem tröjor/t-shirtar och två nya glasögon från Specsavers, ett par röda och ett par svarta. Åh, jag längtar tills jag får hem dom! Jag har aldrig varit glasögontypen, men det är mest för att mina förra var så jävla fula. Men nu fan blir det ändring på det, heja!
Kom hem vid halv åtta igårkväll, efter många om och men. Det värsta jag vet är när jag missar tåg. Eftersom jag åker tåg och buss så ofta så skiter jag oftast i att kolla tabellen då jag tar förgivet att de går som vanligt.. Well, igår gjorde dom inte det.. Men med lite hjälp från farmor kom jag hem till Skara lagom till partyt började i alla fall. Och Olins var oväntat roligt faktiskt. Var mest stressad och trött innan, men det löste sig fan bra ändå. Bra drag, roligt folk och bra musik. Mindre bra sms skickade av mig, men ja, det är inget nyhet längre va?
Och inte var jag bakis idag heller, för Bakistabletterna räddar mig. Det är fan guld värt! Vaknade runt halv ett och drog iväg till Skara Skolscen klockan tre för att se på Högklackat, som för övrigt var grym!

Jag kan inte se min spegelbild i vattnet
Jag kan inte säga sorglösa ord
Jag hör inte mitt eko slå mot gatan
Kan inte minnas vem jag var igår


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0