Never regret anything that made you smile.

Alltså, jag älskar att jobba på mammas jobb. Ungarna där är helt adorable, och jag blir så lycklig av dom! Åh, massa mys är dom!
Efter jobbet var det som sagt klippning som gällde. Ingen större skillnad, förutom att mitt hår är lockigt nu, och det har det inte varit på flera månader. Lite ljusare blev det väl med, men jag tänker hädanefter inte betala dyra pengar för att slinga det på en salong mer, det är rätt överskattat. Eller jag och jag, jag tänker inte låta mamma betala dyra pengar till det, haha.
Näfan, skulle behöva ta igen sömnen sen lördagsnatten nu egentligen, eftersom det inte blev av alls igår när det var The Holiday på tv. Men nu är det CSI först, sen RAW, så det blir nog inget med det heller. En jävla massa plugg har jag med, men det får bli en annan dag.. Det är bara prov och inlämningar som skulle skrivits förra veckan, men vadå liksom, hrm..

Kommer nog inte få fram så många kloka ord ur min sega hjärna idag, så det får vara bra så.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0