Say I am you.

Korta drag så har jag haft två riktiga chilldagar, och det har varit sjukt mysigt och välbehövligt! Att prata av sig med Lossi och Kajsa är så jävla härligt, för dom har alltid något vettigt att komma med. Och bra filmer såg vi med- 1408 och Mr Woodcock, haha! Hunnit med att ha familjebowlingen med, där tjejerna krossade killarna, woho.
Ikväll är det fest i Skövde och förfest i min lägenhet, som på den gamla goda tiden, haha. Fan vad roligt det var, om man bortser från sura grannar och helt obeskrivligt mycket städning dagen efter. Men det blir nog bra, jag är pepp på ikväll! Och jag har lovat mig själv, och Elin, att det fan är slut med fyllesms för min del.
Tack och hey.


Spread the word, baby
Postat av: Daniels älskarinna

Haha, no more fyllesms for you, du vet reglerna nu ;) Och som sagt, hör av dig om det är något, jag är din 24/7 you know!

Festa åt mig med, så festar vi järnet ihop snart! <3!

2009-02-12 @ 16:48:31
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: ELIN!

HAHAHAHAHA, det ska verkligen inte stå Daniels älskarinna, VART FAN KOM DET IFRÅN!? HAHAHAH, så jävla fult!

2009-02-12 @ 16:49:21
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0