Smärta är en högre form av njutning. Jävligt mycket högre..

Jag har en sån jävla migrän att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Natten har varit ett helvete, jag klarar inte av smärta utan att ta Ipren. Men nu måste jag, eftersom jag inte har en endaste liten tablett i Falköping, och inte är i skick överhuvudtaget att åka och köpa några. Fyfan vilken smärta, det är allt jag kan säga. Har haft öppen balkongdörr så det är ungefär 10 grader här inne nu, och det är det enda som hjälper lite, konstigt nog. Och att ha en ishandduk runt huvudet. Kan inte vara något vidare produktiv med pluggandet heller direkt since jag knappt kan tänka.. Haha, tycka-synd-om-mig-själv-dag, ja, lite så va..


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0