There's never been so much at stake.

Idag fick vi våra studentmössor, allt kändes lite lättare helt plötsligt.. 106 dagar kvar, det är på riktigt nu, och fan vad jag älskar den tanken! Och tanken på att vi har gjort så sjukt mycket på vårt projekt, så nu ska vi bara skicka in boken till Vulkan så att vi kan få den tryckt. Fan, vi är rätt bra ibland va? Sen kan man ju undra vafan jag kollar på i himlen på bilden, haha!

 

I helgen ska jag vara nykter, vilket kan behövas. Jag märkte häromdagen när jag kollade i min almanacka att jag har inte haft en nykter helg sen den 18 oktober förra året, innan jag och Emma åkte till Alanya. Så fyra månader senare är det dags, kände jag, haha. Jag och brudarna börjar med kvällsfika i Skövde imorron på deras nyöppnade café, sjukt mysigt!

Sucker love is known to swing
Prone to cling and waste these things
Pucker up for heaven sake
There's never been so much at stake


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0