To do list..

Veckans planer...
Idag: först ska jag ut till olika jobb och lämna in min cv (fan vad jag ogillar sånt). Sen drar jag till Nockes och fikar med Emma. Ikväll kommer Lossan och vi ska ha en myskväll!
Imorron: lekdag med Kajjan.
Torsdag: utgång i Skövde, pepp som fan! Får eventuellt städa min lägenhet innan om vi ska förfesta där, haha.
Fredag: plugga röven av mig, sen inte så mycket mer inplanerat än..
Lördag: den traditionella alla hjärtans dag bion med Ejlan, mys!
Söndag: öppen för förslag..

Så i helgen ska jag inte supa, det tar jag på torsdag istället. Känns bra med en nykter helg, första sen.. ja, nångång 2008 i alla fall, heja.
Nu ska jag göra mig iordning, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0