Life´s a gamble, and you might lose.

Alltså, jag brukar inte åka på festival för bandens skull- men i år är de något alldeles extra!
Kolla bara in Hultsfred;
Dropkick Murphys (bara det skulle räcka liksom),
The Killers,
Hello Saferide,
Lars Winnerbäck x4,
Takida,
Regina Spektor,
Timbuktu,
Maia Hirasawa,
Markus Krunegård
och det är bara än sålänge. Plus att Mötley Crüe kommer till Peaceandlove! Men ja, att sova i tält tanken dödar mig lite. Jag hatar verkligen det, att lägga sig och frysa ihjäl och vakna två timmar senare och tältet kokar samt att man är äcklig 24/7. Plus att Hultsfred känns så jävla stort och opersonligt. Men det kan ju vara jävligt ball med, så vi får se helt enkelt. Siesta lockar lite med, men det ligger ju bara några dagar innan min student, och det känns inte så schysst att lämna mamma med allt jobb..

På tal om jobb så är jag helt jävla slut varenda dag efter skolan. Har jobbat ihjäl mig med projektarbetet de senaste dagarna, jag har aldrig pluggat såhär mycket till något förut. Har knappt pluggat såhär mycket om man slår ihop allt under trean. För jag brukar komma undan rätt bra med att inte plugga alls/speciellt mycket, men det gör jag inte nu. Så heja, verkligen.
Och mer typiskt är att jag tänkte förut på att jag vill hoppa in och jobba mer på mammas jobb, och att jag lätt skulle strunta i en skoldag för att jobba där. Bara inte torsdag eftersom vi planerat i projektarbete där. Jodå, då ringde mamma nyss och frågade om jag kunde jobba där på torsdag. Åh, jag blir så jävla irriterad på allt och alla nu mest, så jag funderar på att gå och träna så jag får ut mina aggressioner.
Bra, säger vi så, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0