They say time heals everything, but I´m still waiting.

Gårdagskvällen blev faktiskt riktigt lyckad till slut. Först var det förfest hos Wb, sen skulle de till Skövde, då drog vi till bowlingen. Haha, det finns nog inget mer patetiskt ställe. Jag skäms faktiskt när jag är där, men ah, äh.. Runt kvart över elva drog vi till Olins i alla fall, och jag hade det faktiskt roligt. Var mycket folk, och roligt folk.
Annars måste jag sluta med att dra ner mig själv för att jag vill ha den jag inte kan få. Jag avskyr att det påverkar mig så mycket, och kan få påverka hela min kväll. Jag är ju så jävla velig, men när jag vet vad jag vill ha (ja, jag vet, fult sagt, but you get the point) kan jag inte sluta tänka på det. Och såklaaart är det den personen som jag verkligen inte borde gilla. Ja, ni börjar känna igen det här va? Fan, nån som har tips på hur man kan ändra sin hjärna så att den kan börja gilla den killen som är bra och inte tråna efter killen som är.. ja, mindre bra och mycket svårare? Tacksam för råd och idéer, för mina börjar ta slut..

Annars hade vi en bra dag i Karlsborg med mormor och morfar idag. Tog emot att gå upp vid halv tio eftersom jag sov sjukt dåligt/lite inatt, men Bakistabletterna hjälpte, hallelujah!
Imorron blir det skola och engelska från 8- 9.10, sen skulle jag nog få hoppa in och jobba på mammas jobb igen. Jag säger inte nej, jag är i sjukt stort behov av pengar känner jag. Efter det blir det Skara för att klippa mig och slinga håret, vilket jag också är i sjukt stort behov av. Visst vill jag ha långt hår till balen, men mina hårtoppar bryts av för att de är så slitna. Plus att min lugg fortfarande är den jag hade sen två månader tillbaka då Emelie klippte den på fyllan i Götet. Och mitt blonda hår är mer råttfärgat nu. Så ni kan förstå att jag behöver klipptiden imorron va?!

 

They say time heals everything,
but I'm still waiting.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0