Jag vill inte binda dig, styra eller hindra dig.

Idag tänker jag prisa mig själv lite, för jag har skrivit klart projektarbetet. Eller ja, vi har deadline imorron, sen återstår ju att sätta ihop allt, skriva rapporten, i loggboken och en hel del till, men den här delen är till stora delar gjord. Och eftersom jag har gjort i stort sett allt på två-tre dagar så kan man ju säga att jag jobbar bäst under press, haha. Om jag är nöjd är en annan femma, men vafan, det duger väl i krig.

Jag vill inte äga dig,
peka ut nån väg åt dig
Jag vill inte bära dig
och springa runt och lära dig
Jag vill inte binda dig,
styra eller hindra dig

Jag vill bara ta din hand
och kyssa dina röda läppar.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0