Say what you need to say.

Jag hatar vintern, har jag gjort så länge jag kan minnas och kommer troligen alltid göra med. Jag avskyr att det är så jävla kallt hela tiden, att man halkar, inte vill vara ute mer än absolut nödvändigt, har tusen lager kläder och ser ut som en michelingubbe, har konstant huvudvärk och trötthet, Johans skitbilsdörrar går inte att stänga och jag blir alltid så jävla depp på vintern. Mörkt konstant är det med. Nej, jag är inte speciellt pepp just nu. Jag är nog den som skulle trivas bäst med varma årstider året runt, som Australien. Nästa vinter vill jag verkligen inte vara i Sverige!

120 dagar kvar tills studenten, weey!

Spread the word, baby
Postat av: månefis

du kan få vara i min varma famn ett litet slag om du vill.

2009-02-04 @ 22:18:16

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0