Don´t take me for granted.

Jag somnade ifrån Bakistabletterna inatt, och tji fick jag för det idag. Vaknade med världens huvudvärk och illamående som nyss gick över. Så det blir ingen pokerkväll för mig ikväll, jag stannar hemma och kollar på "Tillsammans är man mindre ensam" och pluggar, heja.
Gårdagen var lyckad i alla fall! Mysig och lugn förfest i min lägenhet med brudarna, lite annat än det brukar vara med 30-40 personer i min etta, haha. Emelie skjutsade oss så vi var i Skövde runt tolv. Ställde oss i en förjävla lång kö för att komma in på Bogrens, men in kom vi i alla fall. Träffade på Emma, vi kramades och råkade gå in i en person, vilket gjorde att en jävla biffvakt kom fram och drog mig i armen, skrek i mitt öra att vi inte var ensamma på stället (nähä?) och hotade med att kasta ut oss. Fan vad sur jag blev, sånt jävla övervåld för att vi råkade nudda en kille, som inte verkade bry sig. Åh, jag hatar sånt!
Anyhow, bra kväll som vi inte behöver gå in på mer i detalj, haha. Har sår lite varstans, men det är smällar man får ta. Ett tack till Lisurt som tog bort några nummer ur min telefonbok som gjorde att jag inte kunde skicka fyllesms. Inatt ville jag som fan ha numren, men nu är jag sjukt tacksam för att hon tog bort dom. Det är såna åtgärder man får ta till när det gäller mig, haha. Bilder kommer när jag är tillbaka i Falköping, med tanke på att jag glömde kameran där..

Imorron är det först bio (I taket lyser stjärnorna) med min Elin my love. Efter det snackade vi om att gå ut i Skara, så det går sådär bra med mina planer på att inte dricka på ett tag. Haha, ja, vi får se hur det blir med det helt enkelt.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0