But you don´t really care for music, do you?

Okej, det här är vad som händer just nu..
Jag är sjukt förbannad rent ut sagt. För det är såhär att vi har minst tre timmars håltimme varje dag, och det vet våra lärare om. Så varför i helvete låter de oss vänta på en lektion vi ska jobba själv på/inte behöver gå på? Tycker de att det är roligt att låta oss vänta i onödan? Tror de inte att vi har andra saker för oss? För det har vi. Och vissa (jag) kan inte jobba bra när man sitter med folk runtomkring sig i bibblan. Jag kan inte koncentrera mig och få något gjort då. Så är det inte bättre att jag får chansen att spendera de tre timmarna med att göra något som jag får ut något av. Men nähä då. Och det är inte bara idag det hände så, nejnej, det hör fan lite till vår vardag.

Annars är jag inte speciellt förbannad egentligen. Är rätt glad faktiskt. Har hunnit träna en timme idag, kom nyss hem och ska snart hem till Skara. Mamma hade en extrabiljett till Mark Levengood på Rosers, och det skulle vara skitroligt att gå, men eftersom det är platsbiljetter så kan jag inte sitta med Emma och Karin som också skulle dit. Så då tänkte jag åka hem och sälja korv åt mamma på Coop så hon kan gå och se Mark. Så jag och Carl ska sälja korv på Coop, haha. Jag kan vara rätt söt ibland, tss..

Imorron är det Götet, shopping, bio och sova på hotell med familjen, eftersom pappa kommer hem. På lördagkväll när jag kommer hem blir det förfest hos mig innan Olins. Söndag är det teater (Högklackat med Charlies teater) med Julle, Emma och Karin. Så, det var den helgen. Och det bästa är att det är lov nästa vecka, så helgen slutar inte på söndag, fabulous!

Jag älskar den här versionen av Hallelujah! Och jag älskar Oth, och vet att de pratar mitt i sången, men vafan, fanns ingen annan version så..

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0