Give me a reason and I won´t break down.

Efter många om och men köpte jag min balklänning idag, och det känns skönt som fan. Ett mindre ångestbeslut innan studenten, det finns tillräckligt med såna ändå så det räcker och blir över. Kanske inte så roligt att lägga ut den, men det skiter jag i, för vafan, ni kommer ju se den så småningom i alla fall, so here we go..


Ikväll ska jag käka med Enjoy med Kajsa, Bosse, Clara och det gänget, sen ska vi dra ut på Olins. Är sjukt pepp, och ikväll ska jag fan komma ut och inte fastna på vägen, tss.. Det har blivit lite så det senaste, har ingen aning om varför.. Haha.
Nä, nu ska jag nog åka och sola. Får hoppas att jag inte blir lika röd som min balklänning är/som jag blev förra gången.
Bra så, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0