I swear I would never kiss anyone who doesn't burn me like the sun.

Mitt nya motto ska vara:
I swear I would never kiss anyone who doesn't burn me like the sun.
Jag har sagt det förut, med andra ord, men jag är den som ger råd men aldrig lyssnar på dom själv. Idiotiskt, eftersom man många gånger har bra råd som man själv behöver ta åt sig av. Jag är den som lär mig av learning by doing, om och om igen. Även fast jag vet hur idiotiskt det är innan kan jag inte låta bli att göra det. Även fast jag också innan vet vilken ånger jag kommer ha dagen efter. Jag är som en liten unge som testar värt gränserna går. När man gått över gränsen brukar man väl lära sig att inte göra det igen, men inte jag inte. Så ja, kanske lite till del av det jag skrev för några dagar sen om att jag gör saker utan att vara känslomässig, så ska jag börja med det här mottot nu. Jag vet också redan nu att jag troligen inte kommer hålla det, men man kan ju alltid försöka. På tal om är det därför jag aldrig ger nyårslöften, för jag vet att jag aldrig håller dom. Spontanmänniska som jag är och ska göra allt för stunden..

Nä, nu ska jag ta på mig innan Simone kommer hit en sväng. Sen blir det Falköping.
Och puss på världens finaste och bästa Kajsa!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0