I taket lyser stjärnorna.

Sjukt soft vecka än sålänge. Har slutat 9 två dagar av tre, och imorron slutar jag väl runt 13, eller när vi är klara med projektarbetet. Jag kände att det var dags att jag tog tag i mig själv idag, så jag gick till Oden för att köpa gym- och badkort för 4 månader framåt. Vilket blir ganska perfekt tills studenten, heja. Efter ett förjävla hårt gympass så känner man sig grymt nöjd, så jag kör på´t imorron igen, om min kropp inte strejkar av värk. Eller att mina fucked up axlar krånglar.. Jag blev faktiskt förvånad av hur långt jag kunde pressa min kropp idag. Så snart igen kanske jag får handbollskroppen jag en gång hade, haha. Inte så konstigt att den försvunnit dock, vafan, jag/vi tränade handboll fyra- fem gånger i veckan, två idrottslektioner och matcher på helgerna på det så blir det en del.. Och fan vad jag kan ångra att jag slutade det ibland. Speciellt nu när det är handboll på tv:n. Sluta något man tycker så enormt mycket om, som man hållt på med i åtta år och faktiskt kände och fick respons på att man var bra på, klart man saknar det.

Fick lite överskottsenergi på att vara duktig så kom hem och diskade, vilket tog ungefär en halvtimme. Haha, fyfan vad äcklad jag blev! Gamla matrester är inte det bästa jag vet. (Det var nästan i stil med Bestefars mat, brudar, mohaha!)
Nu ska jag vara lite produktiv och göra skinksås och pasta. Första gången, so wish me luck. Men jag som är en mästerkock ska väl inte ha några problem med det.
Bra så, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0