It´s now or never.

När jag och Kajsa var på Munken häromdagen upptäckte vi något som förhoppningvis kommer rädda mina dagar- Bakistabletter. Man skulle tydligen ta två innan man la sig efter en utekväll, men det är ju bara frågan om man kommer komma ihåg det, haha. Om det funkar för mig skulle min lycka vara gjord eftersom jag numera blir så jävla bakfull. Blir väl till att testa det i imorron och eventuellt lördag. Imorron var det fest i Lidköping och på lördag var det fest i Skövde. Får se om jag dubblar eller prioriterar bort någon. Men jag brukar väl inte vara den som är den, så om de andra är pepp på både fredag och lördag säger inte jag nej. Så ja, det blir nog ball. Imorron ska jag hinna med att fika med Lossi också, det var inte igår. Så det uppskattas.

Första skoldagen idag och jag är inte pepp på det. Men det var jag ju inte i början av höstterminen med, så det blir väl förhoppningsvis lättare. Jag kunde nog inte vara gladare att det bara är fem månader kvar tills studenten i alla fall. För just nu pallar jag inte att inte känna mig fri att göra vad jag vill göra. Vintern tar det bästa ur mig, det är en sak som är säker.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0