Jag har letat efter ro för min skakande hand.

Näfan, nu får jag börja ta tag i mig själv. Jag ska börja att bekräfta mig själv och inte söka bekräftelse hos andra som gör att jag ändå bara mår dåligt. Jag behöver vara självständig för att må bra, och hur hade jag tänkt mig att bli självständig genom att andra ska bekräfta mig. Näfan, det får bli mitt nyårslöfte, att bara vara beroende av en person- mig själv. Haha, japp, egoåret ska börja, more or less. För som det är nu, det pallar jag inte.
Dags för popcorn och kolla på A lot like love, prr!

För övrigt så är det här en av Winnerbäcks bästa låtar, helt outstanding.
"Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt,
du kan kalla det förnuft men aldrig sunt"


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0