Jag lever för kicken, precis som du.

Alltså, jag är inte speciellt gubbsjuk, men Mikael Persbrandt.. Behöver jag säga nåt mer? Ooh, jag får inte glömma att andas, haha. Kolla bara på honom! Jisses!


Annars så satsar vi nog på studentfest i Skövde imorron. 150 dagar till studenten för Skövde och Skara, 143 dagar för oss i Falköping. Lite snabbare, lite bättre.. Jag försöker mest ragga folk nu, förfest at my crib, haha.
Imorron ska jag och mamma hinna kolla balklänning i Lundsbrunn med. Hittade min drömklänning, över alla andra, i lördags. Och två av tre drömklänningar är svarta, så det kanske får bli en svart. Men den här var helt jävla outstanding vacker! Oväntat att den inte var i min storlek, verkligen..
Säger vi så, rock on!

Spread the word, baby
Postat av: Elin!

jag älskarälskarälskarälskar persbrandt. fyfan vad han är sexig. då menar jag RÅSEXIG. grr grr grr. i would do him anytime! han är så jävla het att jag inte ens behöver ett frikort för att banga honom.

2009-01-13 @ 19:23:09
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: Elin!

jag älskarälskarälskarälskar persbrant. fyfan vad han är sexig! då menar jag RÅSEXIG. grr grr grr. i would do him anytime! han är så jävla het att jag inte ens behöver frikort för att banga honom.

2009-01-13 @ 19:24:11
URL: http://elinlagers.blogg.se/
Postat av: Elin!

jag älskarälskarälskarälskar persbrant. fyfan vad han är sexig! då menar jag RÅSEXIG. grr grr grr. i would do him anytime! han är så jävla het att jag inte ens behöver frikort för att banga honom.

2009-01-13 @ 19:24:35
URL: http://elinlagers.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0