Under the gun.

Idag har inte varit någon bra dag alls. Började bra med bara en lektion på hela dagen, vilket gjorde att jag slutade tio över nio. Och fan vad jag har åkt runt sen dess, och sjukt irriterad och arg har jag varit med, mest på allt och inget. Och över att jag inte hade kontroll riktigt. Jag hatar mig själv för att det går ut över mamma, den som fixar allt åt mig, men ändå så är det alltid hon som får ta skiten. Jag vet att jag inte började lipa för att jag inte hade pengar eller något sånt där annat ytligt som det för tillfället berodde på, det var nog lite mer bakom det. För vafan, jag har aldrig lipat över pengar förut, varför börja nu. Nej, men det är de små sakerna som gör att det stora som ligger i det undermedvetna brister.
Jaja, jag har samlat ihop mig och kollar på handbollen nu. Har lagat/värmt te (som jag lärde mig dricka hemma hos Moa igår förövrigt. Och fan, det är gott) och mackor och försöker bli av med min huvudvärk.

Nej, nu börjar handbollen igen. Bra så.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0