"Your people judge you after what you can build, not by what you can destroy."

Igår fick jag ett mejl från Sandra, min gamla vän och lagkompis i handbollen. Hon skrev och berättade att de planerade att starta ett nytt Skara HF lag tills nästa säsong och undrade om jag var intresserad av att börja igen. Var inte det bra tillfälle eller vad? Dagen efter jag skrev att jag saknade det kom det mejlet liksom.. Visst, det kanske inte blir av, men tanken på det är väldigt lockande. Om jag är hemma i Sverige vid den tiden, i höst, så ska jag absolut tänka på det. Mycket.

Ja, annars har det inte hänt så mycket sen igår. Vid sju åker jag och Lotten till Skövde och möter upp Emma för mys på Pims. Runt halv tio kommer Kajsa och joinar oss med.
Rock on.

"Your people judge you after what you can build, not by what you can destroy." Obama.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0