Save it for a rainy day.

Jag orkar inte beskriva veckan i Idre, det hände alldeles för mycket för att det ens skulle gå att skriva upp. Och alldeles för mycket som jag inte ska dela med mig av. Var lite som bigbrotherhuset flera gånger, haha. Men vad hade vi förväntat oss- nio brudar i en stuga, kan det bli nåt annat än spännande? Tss..
Känns som jag fortfarande inte sovit ikapp sen dess, eftersom jag fortfarande är konstant trött. Idag gick jag visserligen upp vid halv tio för att vi skulle träffas hos Julia klockan tio. Det är fan inte normalt att gå upp så tidigt frivilligt när man sovit sämst de senaste nätterna. Men vad gör man inte för vännerna, haha. Funderar på att powernapa nån timme innan Kajsa kommer ikväll.

Det känns som att jag vill hinna med så mycket på en gång just nu, och som att vi inte ens haft något jullov. Jag har inte hunnit koppla av alls, och har nog fan lika lite energi för skolan som jag hade innan jullovet. Jag vill vara kvar i Skara några veckor så jag hinner träffa folket jag vill träffa och göra det jag vill göra. Men nej då, skolan börjar på torsdag, och jag åker tillbaka till Falköping. Menjafan, det funkar väl.

Imorron är det i alla fall Lidköping med Emma och Jules som gäller. Har inte mellandagsshoppat i år än, så då jävlar. Och sen ser jag framemot fest i Skövde i helgen. Om det nu blir det, haha.

Mer bilder från Idre kommer när jag samlat ihop alla hundratals bilder som alla tagit. Och bilder säger mer än ord så..






Spread the word, baby
Postat av: anniiie

åååh :D bra, vilka ska ut?

förfesta ihop kanske?

Tycker ni ska in på vatra ;)

2009-01-08 @ 14:42:50
URL: http://anniiiiebjork.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0