Somebody woke up next to someone else.

Lite kort och ytlig fakta om igår..
Jag drog till Skövde vid åtta för att möta upp Kajsa på stationen innan vi drog hem till Emma och Erik på förfest. Drack ikapp relativt snabbt och sen var det Singstar mest hela kvällen. Har alltid varit ganska skeptiskt till det, men det är sjukt underskattat faktiskt. Mysig förfest innan vi drog till Vatra runt elva, och där inne var det fan livat, tss.. Det var roligt, men ändå var jag, Kajsa och David tillbaka i Skara runt kvart över ett. Tänkte dra in på Olins, men eftersom vakterna krävde hundra spänn för att vara inne en halvtimme så sket vi i det. Kajsa och David drog hem och jag chillade vidare utanför.
Imorses när jag vaknade hade inte Bakistabletterna hjälpt överdrivet mycket, det kändes mest som att jag skulle spy närsom. Men jag tog mig ändå i kragen och mötte upp Lossi på Idrottshallen för att kolla på handboll vid två.

För övrigt borde jag blockera min mobil från sms på fyllan. Jag vet inte hur många fyllesms jag skickade inatt. Och jag ska alltid bli så jävla djup med i slutändan. Deeptalk på fyllan är lite av mitt signum. Annars är det inget mer jag behöver skriva av mig här. Bara sex dagar tills nästa utgång, haha.

Dagens låt är ju rätt given och klockren- Hello Saferide- Saturday Nights.
Somebody ordered too many drinks last night
Somebody reckoned dancing on the bar's all right
Somebody woke up next to someone else, thinking
Some people thought about killing off themselves

Oh, Lord! Forgive me them Saturday nights
They'll make you do things you'll regret for the rest of your life
And Lord! Forbid them glimmering Saturday lights
And tell me I am not me on Saturday nights.

Spread the word, baby
Postat av: julia

hahahah! jo, tack. känner igen känslan, och hur många bakissöndagar har man inte lyssnat på denna låt och känt igen sig, huh? ahhaha, tell me more när vi träffas, ey? :)

2009-01-25 @ 20:45:43

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0