aldrig ska jag förstå varför dina ögon öron händer vadsomhelst får mig att kasta allt annat för ett av dina ord.

"senare vet jag såklart allt jag borde gjort och sagt och givit dig, vad vet jag nu förutom längtan? jag kan inget märker jag och inget vet jag
aldrig ska jag förstå varför dina ögon öron händer vadsomhelst får mig att kasta allt annat för ett av dina ord

aldrig ska jag förstå mig

alla andra jag möter berör mig plötsligt, men deras ansikten är små och har inte smakat andras;
till dem har jag inga ord att ge inga blickar och inga leenden som jag inte redan kastat till dig och förlorat
(jag ser det inte längre så)
min åtrå är sanslös och utan grund."

/Åsa Ericsdotter.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0