Ensam hemma.

Jag tror att en stor anledning till att jag inte saknat min lägenhet i Falköping än så länge beror på att jag större delen av tiden jag bott hemma i Skara har bott ensam. Det har varit som att bo i en lägenhet, fast mycket större och mycket bättre. När mina föräldrar + Carl kommer hem från kusten om ett par dagar lär saknaden av att bo ensam i lägenheten komma.

Annars har jag mest jobbat igår och idag, och nu är jag ledig tills på fredag, woho! Inatt ska jag vara fyllechaffis åt min bror och hans kompanjoner, om jag kan vara vaken sålänge. Men Simone kommer snart och håller mig sällskap, så det kommer nog gå fint. Äh, bra så.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0